Angående stardolls nya design

Stardolls nya design, vad ska man säga om den? Jag säger såhär: DEN VAR BRA SOM DEN VAR! Den var bra innan ni förstörde och gjorde så att jag inte känner mig hemma! Jag har varit medlem i över 2 år och nu känns detta stardolliv nästan helt meningslöst. Att förstöra för sina gamla, nöjda medlemmar är dumt! Tänker stardoll bara på dom nya som kommer och inte äns hittar i den nya designen? Den är ju så rörig och allting. Blääääh, vad irriterad jag blir, tänk till stardoll! Det är min åsikt..

Jo, jag tycker att designen är superduperfin och så men, det räcker inte!
Vad tycker ni då?...


Kommentarer
Postat av: marres95 / marie

jag gillar den ! =)

2010-07-16 @ 12:24:57
Postat av: Pettzgirl

Hej! Jag har gjort om designen på min blogg och skulle bli glad om du vill kolla och skriva vad du tycker om den. :)

2010-11-20 @ 18:43:26
URL: http://pettzgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0